Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 4 mei 2010

Tip!!!

Deze voorraad sloeg ik vorige week in;
Bij ons in Dendermonde verkoopt een klein winkeltje uit, de lieve mevrouw gaat met pensioen en heeft een zalige collectie knopen! Veel zaken zijn er nog in Bfr geprijsd. Ik kocht een beetje, maar ze is nog tot 12 juni open, ik passeer daar dikwijls dus er zullen er nog volgen. En alles is aan 50 procent. Dit is het adres; De rits Vlasmarkt Dendermonde. Echt de moeite om een ommetje te maken als je gek bent van knopen.


En dan werd dit nog geleverd door collega Lotsie ( snelle service van een lading ikea-stofjes). Het rood met oranje wordt een ringsling ( de ringen bestelde ik op http://www.ringsling.com/) en de boompjes stof wordt een hangmat (patroon uit een boek van de bib) voor op de camping in Frankrijk.

2 opmerkingen:

  1. Aahhh,knopen zijn altijd leuk! Jammer dat ik niet in België woon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Allemaal super mooie dingen!!! Ik kan dat echt blijven kopen, maar ik heb ne stop ingelast want het was echt te fel aan het worden :). Eerst zorgen dat alles terug in mijn kast past haha :)

    Bedankt voor je leuke comment!

    Lelie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...