Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 10 mei 2010

Mijn eerste give- away, kom dat zien!

Ik heb een voornemen...ik gaf efkes wat meer voor mezelf maken .
Het is super om zelfgemaakte kadootjes te kunnen geven maar ik kan het niet volgen, dus hier gaat mijn vorig voornemen aan diggelen om telkens iets zelfgemaakt te geven bij geboorte of verjaardag. Ik heb er "effenaf" hartzeer van, echt! Maar misschien moet ik gewoon wat realitisch zijn..met 2 kleine koters, een fulltime-job, een sporthobby en een naaihobby is dat ewa veel. Maar ooit wil ik het wel doen, zo veel maken om kado te doen, t is zoveel leuker als iets kiezen in de winkel, ge steekt er je ziel in en geeft iets unieks, Maar ja efkes niet dus.

Om al dat egoisme te compenseren ( want zo zijn we dan wel) doe ik mijn eerste give-away!
Vandaag ging ik naar de kringwinkel en vond ik dit boek om zelf kinderkleding te maken, jawel je ziet het goed, in tweevoud én scheef, blogger plaats die foto scheef ook na 3x proberen (help!!). Ik geef er één weg.





Het boek staat echt vol leuke retromodelletjes voor jongens en meisjes om te naaien (mét patronen) en ook enkele haakwerkjes.










Laat je naam hier achter en je mag gerust een linkje op je blog maar het hoeft niet ( ik voel me nog wat groen omdat te vragen, maar doe het toch een beetje) en tot 18 mei kan je je kanidaat stellen. Op 19 mei kiest Seppe er eentje uit.

13 opmerkingen:

  1. Oh, dat is zo'n klassieker onder de meer gevorderde naaivrouwen hè, ik wil die ook wel in mijn boekenrek! Retre-kleedskes maken, tof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een retro pakje maken voor mijn zonen dat zie ik wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou daar zooooo content mee zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zou ik kunnen gebruiken met mijn 3 kleinmannen.
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk boek! Ik wil ook meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jawadde zeg, vond jij dat schitterende boek zelfs twee keer in de kringloopwinkel ? Wat is dat toch met al die kringloopwinkels, het lijkt er op dat de kringloopwinkel in mijn buurt de enige is die werkelijk niks van handwerk- en naaiboeken heeft. Bij de meeste bloggers vinden ze de prachtigste stofjes en naaiboeken in hun kringloopwinkels, en in onze buurt: noppes... Ik doe dus zeker mee voor zo'n superpraktisch boek.
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn leuke boeken! Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig boek! Dat je dat 2 keer in de kringloopwinkel vind... Welke kringloopwinkel is dat? ;-)
    Ik zal je even linken hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk boekje! Dit wil ik ook wel heel graag winnen hoor!

    Groetjes,

    Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh, hoe leuk!! Mag ik ook mee spelen aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zou me hier heel blij mee maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...