Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 10 mei 2010

Mijn eerste rok!!

Ik las goed de blogs van prutsen, polkadot, tante hilde, mme zsazsa ivm rokjes maken ...alvorens aan een rokje te beginnen, ik voelde me niet alleen, maar toch heb ik er met klamme handjes aan gewerkt.
En dit is het resultaat...
Je ziet het goed, hij is onderaan nog niet afgewerkt, ik twijfel nog over de lengte en over het uberhaupt dragen van deze rok want...

- hij sluit mooi aan, maar misschien te, op het randje van "is mijn gat niet te dik in deze rok", ook al zegt mijn ventje van niet.
- het stofje is heel dun en dat ben ik niet gewend.
Maar ergens ben ik wel fier ( als dat mag op een eerste rok, waarschijnlijk zak ik in de grond als ik mijn 10de rok maak, swat) want ik vind het stoje leuk, de rok volgt mijn rondingen, het baislint én de rits zit goed. Het is zo een leuk gevoel iets te maken dat je zelf kan dragen, dat smaakt naar meer echt, dus we gaan oefenen!
Met liefs,
Leen


7 opmerkingen:

  1. Waw, van de eerste keer zo goed gelukt! Ik heb ook zooo veel zin om een rokje te maken, want inderdaad, het is leuk eens iets te maken dat je zelf kan dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wil ik eens live zien! Op de foto lijkt ze heel goed gelukt! Ik heb al een stofje waar ik ooit een rok uit wil maken, maar eerst wat beter leren stikken en wachten tot mijn taille weer tot normale omtrek is gekomen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er héél netjes uit! En dat stofke is echt geschikt voor een rokske. Tof ook met die rode biais bovenaan.

    Allé, gij zijt ook gelanceerd me dunkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai dat ziet er goed uit! Ferm gedaan jong. En gij hebt bij mijn weten helemaal geen dik gat: gewoon doen dus, lekker mee in de zo gaan flanneren (ahum)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoffe Tofkes allemaal! DOE ZO VOORT! Kijk al uit naar roksken live.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi stofje, ziet er echt goed uit die rok! Gewoon aandoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...