Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


vrijdag 7 mei 2010

Give-away bij rood met witte stipjes én winkeltipje

Ga maar snel kijken bij Rood met witte stipjes, zij geeft een zalig stuk stof weg van kokka met rode of groene appeltjes. Laatst starte dit leuke webwinkeltje, kijk gerust een kijkje, ik ga dat ook doen want mijn stipjes stof is op.


Vandaag kocht ik nog een reeks van deze zalige kaartjes van 'kers op de kaart' in een al even fantastisch winkeltje, ik heb ze dubbel gekocht, ééntje voor mij telkens en eentje om weg te geven:). Die dozen zijn zooooo mooi, ik ben er echt zot van...dat heb ik dan al 100x herhaald vandaag, kwestie van verjaardagkado-tips aan mijn nabije omgeving.


3 opmerkingen:

  1. Ja, schitterend hé, die spulletjes van Kers op de taart. Ik zie ze ook zo graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb daar ook dozen en kaarten en pins en magneten van, ik vind ze zo super mooi!
    Bij Pluis in Schoonaarde hebben ze die dingen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sabine, amai wat een leuke tip...ik kende dat winkeltje nog niet, maar ik ga er zeker eens binnenspringen, mercikes.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...