Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 10 mei 2010

Hier wordt ik nu eens blij van...


Dit stokje kwam via Sabine mijn richting uit, mijn eerste stokje dat ik van een andere blogster krijg meteen iets om gelukkig van te worden. Want daar rond draait het stokje; wat maakt mij gelukkig? Véél...
...een goeie gezellig babbel met een goeie vriendin in een gezellig café ( want ik mijn vriendinnen waren en blijven café-gangers, helaas zijn er al een paar zeer leuke verdwenen).
...reisjes allerhande naar warme rustige plekjes ( van weekendjes met ons 2, vriendenweekends, cocoonreisjes met ons 4 én zelfs de bosklassen maken mij blij).
...mijn kindjes die in slaap vallen tegen mij, als ze s morgens nog eens tussen ons kruipen,...
...mijn kindjes gelukkig zien want als de kindjes blij zijn, is de mama dat zeker!
...momenten dat alles klopt; met vrienden en familie samen, flesje wijn, bbq, zachte avond...( het feit dat we daar nu te lang moeten op wachten, maakt me niet blij)
...oprechte lieve of grappige woorden van mijn gasten ( buso ov1) in de klas
...nog eens verliefde kriebels in mijn buik als ik naar mijn ventje kijk als hij gewoon lief is of een schoon liedje voor me zingt.
...een naaiwerkje dat lukt, een tof stofje vinden.
En zo kan ik nog even doorgaan.
Ik zou hem aan 10 mensen moeten doorgeven, hmm dat vind ik niet simpel...t is ook al bij veel mensen rond geweest maar hier nog 3
je raapt het stokje op als je zin hebt.
Veel "geluk"wensen en met liefs,
Leen

4 opmerkingen:

  1. Dank u! nu eens goed over denken en vanavond eens iets schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BTW ben aant wachten op een mooi fotoke van u ringsling; ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @lotsie tja 1) ik kan geen foto van mezelf trekken als ik hem aan heb, 2) Stien moet er in willen ( als we op stap zijn zit ze er graag in maar voor de foto dat is een ander verhaal)...uw geduld wordt één van deze beloond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik dacht al: "moet ik in de ringsling?" maar uw dochter heet ook Stien, ah ja!
    Seg en bedankt voor het geluks-stokje! Ik zal er eens goed op denken...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...