Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


vrijdag 14 mei 2010

Portemoneeke







Gevonden bij Eloleo, ik was er al lang zot van en nu eindelijk gemaakt én weggeven aan een crème van een madam (hmm meisje of hoe noemt ge dat iemand die 30 wordt?). En snel voor mij nu ook eentje maken. De foto's zijn door mijn zus gemaakt en ze mag dat nog doen. Ik de spulletjes maken, zij de foto's: deal?

4 opmerkingen:

  1. @Kelly; een kringloopstofke dat ik alleen maar durf te gebruiken bij kleine projectjes uit schrik dat het ooit op zal zijn;(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, mooi ja, vooral die blauwe krullekes (maar ik heb het nogal voor krullekes)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel ferm! Een portemoneeke staat hier ook nog op het to do-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...