Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zaterdag 1 mei 2010

Mag ik u voorstellen...de ros beiaard-merchandising ten huize van "ros"sem

Joepie!, de strijkvelours is gearriveerd. En ik vind het super, ideaal voor als je eventjes tijd hebt en snel een leuk resultaat wil ( eigenlijk wil ik dat altijd, maar ja).
Ik heb allereerst onder lichte dwang van de zoon zijn t-shirt versierd mét een auto, maar daar heb ik geen foto van wegens reeds-in-de-was. Maar ik denk dat er nog veel t-shirts zullen volgen want ik maak ze graag en hij draagt ze graag...
Morgen worden we op een doopsel verwacht bij vrienden, Jan ( mijne man, het blijft zo raar klinken, telkens al ik dat zeg, dus zeg ik vaak nog, mijn lief...) zorgt er voor een live-muziekje tijdens de viering en ik mag mee. En dat vraagt een kadootje...dat ik graag zelf wou maken want de mammie van de baby is ook een creatieve madam.
Ik maakte een vlagjeslint.
Maar ik moet dringend om nieuwe stoffen ( ik voel graag aan de stof...dus vind het wat raar omdat online te kopen maar ik zal het toch eens moeten proberen want de leukste stoffen vind je echt wel op het net)

Omdat de ros-beiaard-gekte ( dat las ik hier ook al) echt wel losbreekt hier in t stad, heb ik als 2de kadootje de t-shirts voor hun 2 zonen in thema gepimpt. En wat dat Ros beiaard betreft, ik ben "van over water"( 3 km verder...) dus ik heb die gekte niet met de paplepel meegekregen, maar nu ik zie hoe Seppe daar nu al gek van is...begin ik het een beetje te snappen en tel ik lustig mee af
naar die dag om de 10 jaar dat t peird zijn ronde maakt voor t stad ( nog 28 dagen!!)
en geniet van de "verbondenheid en feestvreugde" die dag. Kom gerust op 30 mei meegenieten.

2 opmerkingen:

  1. Morgen is het stoffenspektakel in Antwerpen, kunde zoveel stofkes voelen als ge wilt!! Hier slaat de gekte niet toe, Piet moet werken en ik ga die dag naar de zee! Dikke zoen Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe, aan mij ontsnapt heel die gekte nog wat :)
    Ik zal die dag alleen zijn gat zien denk ik.

    Maar wel heel knap gedaan die t-shirts!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...