Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 12 oktober 2010

Een broche-ke voor een feestdag!


Een zsazsa-brocheke voor de lieve onthaalmoeder op haar feestdag! Omdat ik Stienemien er elke dag (alé 3 dagen per week) met een gerust hart mag achterlaten.

Proficiat aan alle onthaalmoekes!

Liefs,
Leen

ps. deze broche ( met naam en alles)  is ook van toepassing voor een mede-blogster é

3 opmerkingen:

  1. Schoon. Wat zal ze blij geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi. Het doet mij goesting krijgen in ook zo een broche. Maar eerst de andere dingen van mijn lijstje ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, dan was ik toch niet de enige die aan de dag van de onthaalmoeder heeft gedacht...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...