Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 11 oktober 2010

Confituur uit de kempen!

Dit weekend hebben we onze batterijen gaan opladen in Dessel, we vonden dit prachtige " waterhuysje". Het is echt een aanrader; het is er zo smaakvol ingericht, zo goed gelegen ( net langs het kanaal, kippen én speeltuin in de tuin, speelgoed voor de kinderen, het zilvermeer vlakbij, een zalig retro-café, etc...) én de zon maakte het compleet. We zijn echte kampeerders, maar als we dan eens iets huren, wil ik dat het in orde is...want soms vind ik mijn tent dan nog geriefelijker:).
De tips om de streek te verkennen, kreeg ik van deze blogster, wat een leuke madam zeg; stond ze daar bij het avondeten plots met een lekker pot verse confituur! Surprise, echt leuk, mercikes Lies!





Ik ben bezig met een poef niet simpel...maar deze kleine dingetjes kwamen ook nog vanonder het stikmachine.
Het oh zo bekende pamperzakje, maar oh zo handig en nog een beetje hip als jonge mama. Ik had er al véél gemaakt en allemaal uitgedeeld. Deze zomer maakte ik er uiteindelijk eens eentje voor ons....heb ik het toch wel ergens laten liggen in een tankstation langs de franse autostrade. Dus maakte ik er terug eentje, ja het is weer ikea én polkadots, tja ik vind het leuk.

Laatste heb ik me ook het patroontje van de Bubble Pouch aangeschaft en er al enkele gemaakt én ook weer weggegeven voor kadootjes...de misbaksels ( zonder knop of met een knoopsgat op de verkeerde plaats?!) liggen hier wel nog (zie foto's). Ik gebruik ze om mijn oortjes van het joggen in te stoppen of nog wat andere prullen, toch altijd leuker als dat in zo'n zakje zit.


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn dan ook oh zo plezant, die Ikeastoffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg, je bent alweer meteen achter je stikmachien gekropen na je weekendje! Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat ik je eventjes heb ontmoet, echt tof. Laat de confi smaken, nog een vleugje kempen om na te genieten! Leuke stofjes ook, precies dezelfde lapjes waar ik er nog wat van heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...