Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zondag 30 januari 2011

Een stoere jongenspop

Seppe wordt morgen 4 jaar.
Het blijft iets speciaals, de verjaardag van je onze eerstgeborene.
Want die dag werd ik mama, zalig!
Seppe zette het voorbije jaar grote stappen.
Geen tutje meer, zijn lievelingsknuffels enkel nog in bed, geen papfles meer, geen pampers meer, ganse dagjes naar school...maar dit zijn gewoon aanwijsbare duidelijke tekenen, maar daartussen liggen nog meer sprongetjes van onze flinke kleuter.
Onze Seppe, dat is een zalig ventje;)
Vanddag was het reeds feest.
Daarom kreeg hij van mij naast de andere kadootjes...een pop, een stoere piraat;)


Het patroontje kreeg van van lieve mamarina (nog eens dankjewel;)

En ik ging ook aan het bakken voor hem en maakte deze auto-taart naar zijn wensen. Al het nodige materiaal vond ik bij Aveve. Het was eens leuk om te doen, maar één tip. Begin er op tijd aan, geen uur voor uw volk komt zoals mij. Het idee was goed, de afwerking kon beter.


Hier heeft hij er de lampjes al afgesnoept.

14 opmerkingen:

  1. he, leuke taart, en die piraat,: ik dacht al dat ik die eerder had gezien, ook een mooie versie hoor.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat !! Wat een toffe taart en een coole jongenspop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super, je piraat, echt iets voor jongentjes van 4. Gefeliciteerd Seppe!
    Je taart is ook heel leuk, en aan zijn snoetje te zien is hij één en al verwondering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat! Wat een leuk idee, die taart. En die pop is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk. De piraat is zo ontzettend tof en die taart, ik zie Seppes oogjes blinken. Dat zegt genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met Seppe!! Leuke naam ook trouwens.
    Wat een leuke pop en taart heb je gemaakt. Gaat Seppe nu ook voor het eerst naar school?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die pop is geweldig. Doet me denken aan een mooie reclameaffiche voor langzaam verkeer die je in Brussel veel ziet hangen, iets met eitjes met gezichten.
    Ik vind ze echt geweldig, zeker met dat krokohemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die piraat is helemaal schitterend! Geen zin om er een tutorial van te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Elisanne; Ik kreeg het patroon van Mamarina, mss kan zei een turorial maken;)
    @Sigrid; Seppe gaat al naar school sinds hij 2,5 jaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de pop is echt supergrappig! nu vind ik het zelfs jammer de komende baby's meisjes zijn =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien moet ik er inderdaad eens een tutorial van maken ;0).

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...