Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 22 februari 2010

En naast de kindjes werd ook de "stikmachien"microbe geboren..





Er gaat en stokje rond ivm doopsuiker. Ik laat het jullie ook graag weten. Want toen heb ik mezelf leren stikken, gewoon eenvoudige zakjes en toen werd de "stik"-microbe wakker!
Bij Stien maakte ik ook sleutelhangers met zelfgevilte bolletjes.
De girafe is nu een kapstok op Seppe zijn kamer. Het poppenhuis staat voorlopig nog op Stien haar kamer met haar eerste spulletjes. Maar binnenkort wordt het een echt poppenhuis.
Bovenste foto; Stienemien in de tricotslen, zalig! Zoals vixilady (http://venividivixi.wordpress.com/2010/02/21/fotos-de-slen-en-onze-doopsuiker-en-kaartje/) (help! hoe breng ik die link iets eenvoudiger aan? Sorry mE dé blogmaagd) al schreef, gewoonweg genieten!


5 opmerkingen:

  1. Wauw.
    Prachtig weeral, die doopsuikertjes... dat poppenhuis! Amai! Heb je dat zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jep! Ik volgde ooit een cursus met de mooie naam " kunst in de woning", maar daar daar heb ik zulke dingen geleerd.
    Mercikes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuk idee!
    Uw dochtertje gaat nog veel leuke speeluurtjes tegemoet met dat huisje, me dunkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie geboortesuikers. Knap dat je dat zelf gedaan hebt amaai! Het ziet er in ieder geval heel professioneel uit.
    Fijn jou ook hier in blogland tegen te komen en dat je het ziet zitten om mee te doen met het moeders voor moeders- initiatief.

    Ik ben zelf maar een blue-ke wat betreft naaien, ik denk dat ik eens een labeldoekje en een slabbetje probeer...

    Wat betreft de link: als je een bericht aan het intypen bent, kan je het woord waarachter je de link wil steken selecteren en dan klikken op hetzij het woord 'koppeling' in je werkbalk, hetzij zo een wereldbolleke met een soort paperclip op (al te zien welke versie van blogger berichtenopmaak je gebruikt).. je krijgt dan een venstertje waar je je link kan invoegen :-)

    En draagdoeken... inderdaad zalig. Ik vind het wel een beetje jammer dat de mijne de draagdoek ontgroeid zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mo...hier ook een Stien. Leuk zeg!
    Leuke doopsuikers!
    Uw naaimicrobe is op dezelfde manier geboren als de mijne, lol.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...