Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 16 februari 2010

De verjaardagskronen van januari...en foto's op de verkeerde plaats











Hier is het mee begonnen...ik had geen zin in een papieren kroon dit jaar.




Dus kreeg Stien deze;


En Seppe zijn kroon was in het thema " Cars" ( zie boven, help ik moet nog wat bijleren hoe je foto's mooi er tussen plaatst).






2 opmerkingen:

  1. Mijne oudste zou ook weg zijn van die "CARS" kroon. Goede suggestie voor de volgende verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci, want gans die " Cars"-merchandising valt niet echt te rijmen met wat mama mooi vindt.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...