Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zondag 1 mei 2011

Een dierentuin op wieltjes!

Seppe kan fietsen.
Rechtstreeks van de loopfiets naar de fiets zonder steunwieltjes.
Ik ben supertrots en vind het zalig om nu mini-tochtjes met hem op de dijk te doen.
In de wijk werden nieuwe speeltuigen geplaatst volledig in zijn thema.
Wat "koers spelen" staat op nummer één momenteel.

Ik maakte hem een broek uit de krokkodillenstof van kokka. Uit de stofrestjesbak van Vermiljoen.
Ik gebruikte haar afwerking en stopte er nog zakjes in.
Een passend shirt heb ik nog niet gevonden, we zoeken nog...voorlopig is het een beestenboel.



4 opmerkingen:

  1. Hoera voor seppe, toch fijn als ze zo zelf kunnen fietsen hè! En met zo'n mooie broek wordt het al zeker een echt fietsfeest! (en hij is zo schattig met zijn coureurspakske...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh die broek is toch echt wel geweldig!

    En juj voor het fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe, een medekrokodillenman! Schoontje en hoera voor de zelfstandige fietser. Wat een schatteke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beestenboel !
    Weer een stukje loslaten, hé, eens ze alleen fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...