Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


donderdag 5 mei 2011

Bandwerk Bags 1

Waar zag je ze nog niet?
Dé reversible bag maar dan op 150 procent.
Je zag ze hier, hier, hier en dit is het origineel hier én toen ik ze eens live zag, wou ik ze ook. Ge kunt geen tassen genoeg hebben, vind ik. En een andere sjakos, geeft je outfit net dat ietsje meer, niet? En hoe meer er in kan hoe beter.
Op een zeer zonnige zondag een paar weekjes geleden knipte ik alles al klaar. Het zat redelijk vlotjes in elkaar. T is een eevoudig projectje met zo'n leuk resultaat.


 Eéntje voor op mijn bijpassend rok én ideaal voor naar t werk.

Een deze voor een SUPER collegaatje!

7 opmerkingen:

  1. Ze is en blijft mooi, lief dat je dat zomaar even voor je collega maakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en mooi! Ze zijn echt super hè, en zo snel ineen gestoken. Vanaf nu bij elke outfit een aangepaste handtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet die dus dringend ook es knippen, he...

    Hoe print je die op 150% af?
    Of kopieer je die na het printen en vergroot je die zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wil ook wel jou collega zijn zo leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi die tassen! 'k Moet het toch ook maar eens proberen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maakte er ook al eentje en ben van plan om er zeker nog een te maken. Het zijn leuke tassen om cadeau te doen.
    Mijn resultaat is te vinden op www.homemadebyliesbet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...