Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 21 februari 2011

Hebt u er ook last van?

...broeken met kapotte knieen? Man man, onze Seppe heeft sinds gisteren geen één broek meer zonder gat in aan de knie. Hij vind het nodig om zich zo vaak mogelijk op de grond te "gooien". Vraag mij niet of het plezant...het ziet er wel plezant uit! En nadien mag ik het oplappen. "mama kan toch stikken..." zegt meneertje dan. Al vind ik dat wel een zeer saai werkje...


Gewoon een lapje van een oude broek, opgestreken met vliesofix en nog efkes rond zigzag-en.

12 opmerkingen:

  1. Mijn zoon zit nog niet in dat stadium, maar ik kan er mij wel iets bij voorstellen. Ik heb wel eens een zeer tof idee gezien bij Miekks: een monsterknie! Dat zal het misschien wat minder saai maken... Effe vlug de link gezocht: http://bymiek.blogspot.com/2010/10/dhz-monster-knie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb daar ook nogal last van :). Mag ik mijn broeken bij jou brengen? Tof gedaan! En...hier is het alleen bij de jongens. Gelukkig heb je er maar ééntje.
    Bij Chickenrythem hebben ze wel leuke opstrijkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mercikes voor de tip, dat ziet er idd al minder saai uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg jij die pijp dan over de arm van je machine om dat met de machine te zigzaggen? Ik gebruik ook de knielappen van Chicken Rythm. Opstrijken, degelijk en leuk gerief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb Chicken rythm idd gecheckt. Lijken me leuk, komen ze niet los? Die pijp onder dat machine was niet zo simpel, maar ca va.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zijn het vooral onze dochters die met de 'kniegaten' thuis komen. Maar met de ontdekking van de flockfolie, is die meisjesbroek heel snel weer opgelapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken er alles van, elk jaar hetzelfde na 3 maanden lange broeken geen broek zonder gat. Dure, goedkope broeken allemaal hetzelfde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu te winnen bij Chicken Rythm, super voor de andere broeken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik haak altijd met restjes katoen een hoop cirkels in verschillende maten en die worden dan over de gaten genaaid. Lekker zacht en snel want ik naai ze met katoen vast op de broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog geen gaatjes hier, maar die broeken worden aan de knieën wel erg dun. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @made by KK; Yes, een paar knielappen gewonne en daarnet al in de bus, supermerci van de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook dat probleem, en naar school gaan met een gat uw broek is niet helemaal dat he. De opstrijkmotieven die ik onlangs probeerde zijn allemaal losgekomen na de eerste wasbeurt, dan maar met de hand weer vastgenaaid, kan niet de bedoeling zijn. En ik dacht ook dat broekspijpen niet onder de machine geraken, moet ik toch eens proberen. Flockfolie? dan plakt dat toch aan de andere kant van de broekspijp vast?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...