Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zondag 29 augustus 2010

rap rap nog een kadooke

Er blijft niks leuker dan zelf kadookes maken, vind ik.
Dus werd er snel nog iets gemaakt voor de BBQ waar we straks worden verwacht.
Twee happy placemats van een zeer mooi ikea-stofke.
Met nieuw detail...een labeltje, ik zoek nog uit wat het nu echt gaat worden, tips zijn welkom.
Liefs,
Leen

10 opmerkingen:

  1. Ik ben ook dol op zelfgemaakte cadeautjes, zowel om te geven als om te krijgen, en die placematjes ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb enkele dagen geleden ook labeltjes besteld, ben benieuwd :-) Place-mats zijn een leuk idee, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee die placemats.
    Ik heb heel gewone labels : handgemaakt door Ilse.
    Strijklabels en stiklabels. Gewoon wit.

    Ik had ook geen inspiratie meer. En vooral ik had al veel experimentjes uitgevoerd met stempelen en lintjes en transferpapier.
    Uiteindelijk heb ik er dus doodgewone besteld op goedgemerkt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan die placemats. Heb het stofje de laatste keer niet meegenomen maar nu ik het zo zie denk ik had ik het toch maar gedaan :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb nog een lap van dit stofje liggen, hij is mooi hé. Je placematjes zijn echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi stofje voor placemats : geen ochtendhumeur als je daar op ontbijt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan!
    Je vroeg naar tips voor je labeltje, wel, ik ging die zoektocht een tijdje geleden ook aan en verzamelde hier het resultaat.

    http://naaiclub.blogspot.com/2010/06/de-speurtocht-naar-het-labeltje-gaat.html

    (en intussen koos ik voor een stempel, ontwerp is klaar, nu nog laten maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi k'dotje!Ik heb labeltjes voor in de kleertjes van Prutske bbesteld via goedgemerkt (met de achternaam :o)) maar daar staat dus ook reclame op van goedgemerkt. Mss niet zo leuk voor zelfgemaakte k'dotjes... Ik vind deze super gelukt en dan kunde u lintje nog aanpassen aan het kleur van het k'dotje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...