Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


vrijdag 20 augustus 2010

Naaiclub; t creatuurke

T creatuurtje werd al eventjes geleden opgericht en al langer geleden uitgedacht. maar nu kon ik eindelijk eens gaan. T was leuk, gezellig, ontspannend én nog resultaat ook. Ik maakte een autozak voor Seppe, ik zag het eerste keer hier. We waren met z'n 5-en. Er werd genaaid, juwelen gemaakt én gehaakt, voor elk wat wils dus. maar mss werd er nog het meest gekletst!
Het wordt vervolgd én wie zin heeft kom af. Zin om samen wat creatief bezig te zijn; véél ervaring, weinig of geen ervaring, kom maar af, we helpen elkaar en maken het gezellig. Op woensdagavond in de sporthal van Sint-Gillis bij Dendermonde.Voor meer info mail me maar.




2 opmerkingen:

  1. Oh zou leuk zijn... maaruhhhh 232 km heb ik net gezien.. dus damens veel plezier.. het ziet er heeeeel gezellig uit.

    groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, hoe leuk. maar dendermonde is een beetje te ver en mijn planning is wel al kei-vol

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...