Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 16 april 2012

Van Katoen - Elza D - tante Hilde....maakten ons blij!

Van Katoen was af !
Ik genoot...van de fototips van Elza D, ( op de foto lijk ik er niet bij te zijn, maar je ziet mijn tas nog...) de leuke poppenkleedjes van tante Hilde, de stoffenkramen, leuke ontmoetingen én de jacobbroek. Maar die volgt nog.

Eerst deze kiekjes...help?! Kijken ze mee....?


We kregen een opdracht met een appel na een dikke boterham omtrent licht, compositie én diafragma's. Elza koos deze als " best gelukt".


Dat is ze...


Eens thuisgekomen, ben ik beginnen oefenen en oefenen op ons Stien.




De poppenkleedjes van tijdens de workshop met tante Hilde.



17 opmerkingen:

  1. zo grappig die eerste foto van Stien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha, die eerste foto inderdaad! Ge-wel-dig!
    Het eerste wat ik dacht: Pippi Langkous!
    Gewoon door de baldadige blik in die oogjes.

    Echt een kind 'om op te vreten' zo <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die eerste foto van Stien alleszins enorm geslaagd! En zo'n mooi kleedje voor de pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig, menneke. Ja, ge geraakte er niet meer op. Maar in gedachten staat ge natuurlijk wel mee op de foto hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai dat ziet er al goed uit ...wat eenmooie dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Help ze kijkt echt mee;))) Een goeie stok achter de deur voor als ik ook maar 1 sec...aan een "flits" denk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappige stien! En wat een geslaagde kleedjes!! was ze blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn inderdaad mooie foto's, kan ik nog iets van leren. En die poppenkleedjes, superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allé zeg ! Gij zijt dus Marleineke ! Maar gij sprak gewoon West-Vlaams (Dendermonde en West-Vlaams, die link leg ik niet direct hoor ...) Je vestje voor de pop is ook super geworden ! En mijn jongens ... die hebben eens van ver gekeken naar het kleedje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Jochapeau: oei ik West-vlaams? Met mijn plat-grembergs...moet mss iemand anders geweest zijn dan.... Zat jij ook in de workshop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik dan zo verkeerd ? Of was je buurvrouw West-Vlaamse ? Volgens mij zat jij op een hoek en naast mij zat de persoon met wie je binnen kwam. Ik herken alleszins je pop. Ik maakte een poppenkleedje met kabouterstofstof en rood polkadotje. Tante Hilde vertelde dat ze als kind indentiek dezelfde pop had. En je vertelde me dat je poppenkleertjes gemaakt had voro de klaspop op school :-)

      Verwijderen
  11. Oh tof, nog een blogster gevonden die ook aanwezig was op de workshop ;-)

    Ik blijf die foto van jou toch echt wel mooi vinden hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, jij hebt het precies wel door het moet... zo'n mooie foto's! En ik maar draaien aan die knoppekes ;)
    Als ik die poppenkleertjes zie heb ik er spijt van dat ik die workshop niet volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig model en supergrappig die snoet van Stien!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...