Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


maandag 26 september 2011

De Han(d)ta(s)Louse

Ons Andaloes vroeg een sjakos.
Ik maakte haar eerder deze tas al .
Nadien bleek dat ik er wel 10 kopspeldjes in had laten steken?!
Toen ik aan deze opbergtassen bezig was, vroeg ze me een nieuwe tas.
Eentje waar wat meer in kan, voor de kindjes..ge kent dat; een koekske, nog een drinkske, ne knuffel, een tut...
Iets uitvinden en zelf wat uitzoeken. Dat doe ik graag. Als basis gebruikte ik de handleiding van de knikkertasjes van Eloleo.
Zij koos zelf het zalige " tijdloze" Petit Pan stofje én dan kozen we samen voor de jeans.
Er zitten nog wat foutjes aan; de tas mag groter en de klep wat breder. Maar ik wil ze ook, denk ik. Maar dan in groen-tinten.


Voorkant

Achterkant



11 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...