Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


vrijdag 8 juli 2011

Yes ze is er....

.....dé bouwvergunning!

Ze is er eindelijk en binnen een dikke maand beginnen zij aan ons nieuwe huis.
Maar amai, er gaat heel wat tijd naar toe....alles kiezen, beslissingen nemen, rond tafel zitten met de verschillende partijen.
Het is ook wel heel leuk natuurlijk.Want we hebben wel een zeer duidelijk idee over de meeste dingen. Ik ben zoooo nieuwsgierig om het ooit af te zien, zou het zijn zoals in mijn hoofd?
We kozen voor houtskeletbouw, dus het zal snel vooruitgaan, normaal gezien é.

En ik heb nog tijd voor te naaien, of course, ik heb dat gewoon nodig om te kunnen ontspannen. Er werd de voorbije maand ook vaak genaaid, cadeau gegeven én dan niet gefotografeerd.

Maar een overzichtje van wat wel werd gefotografeerd...

Straks trekken we er nog even tussenuit om te kamperen. Een ik wou de overlock van de TT's eens goed uittesten. Ik maakte een supersimpele rok in een mum van tijd in een zalig retrostofje én wat boordstof.

 Kunstjes met Seppe
 Ik deed mezelf toch nog een solden-ke cadeau..
Redelijk verslavend zo een overlock zou ik zegge...én ja, ik ben in de overweging zelf een te kopen.


Vorige maand leende ik ook eens haar patroon. Zeer eenvoudig patroontje, maar ik maakte het iets te kort, vind ik. Ik droeg het kleedje voor een feestje.


En de juffen die werden ook verwend. Ik haalde het idee bij haar.





En NEEN, ik ben de give-away voor mijn dertigste niet vergeten, ik weet, het lijkt op uitstel-gedrag. Maar vat het eerder " mindfullness" op...ik ben er zeer bewust mee bezig...het is gewoon nog niet uitgevoerd. Na onze vakantie heb ik tijd...normaal gezien toch.

6 opmerkingen:

  1. Allemaal even mooi ! Welk patroon heb je gebruikt voor het kleedje ,dochter vind het kleedje ook wel mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schoon! Vooral het kleedje!
    Ik ben ook aan 't overwegen om een overlock aan te schaffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal heel mooi, maar het kleedje vind ik helemaal fantastisch! Ben ook wel benieuwd naar dat patroontje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, houtskeletbouw! Ik zou zeggen: veel plezier :) Nu begint het eigenlijk pas he.

    En zo'n mooi kleedje zeg! Ik zou 't zelf ook wel wat kort vinden, maar misschien kan je er nog een rand onderstikken? Alhoewel 't zeker niet nodig is... Die rok is ook heel mooi! En die ritstasjes ook! Allez kom, alles hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh, wat een pracht van een jurkje. En proficiat met het starten van de bouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleedje!! Het staat je perfect! Je leende het patroontje... is het nog ergens anders te vinden? Of is het zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...