Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 5 april 2011

Mijn man en zijn koffers

nee, hij heeft zijn koffers niet moeten pakken;)
Hij kwam wel supergelukkig thuis vorige week want hij had iets gered van de vuilnisbelt voor mij?!
En ik ging er blij mee zijn...
Op woensdag had hij ze eindelijk mee; 3 oude naaikoffers van Husqvarna...dan zou ik mijn singer niet meer onbeschermd moeten meesleuren naar de tiretten én ik kon er 2 andere tiretten ook blij mee maken.
Maar helaas de Singer kan er net niet in, jammer.
Maar ik was wel blij, dat mijn ventje zo aan mij denkt.
En de koffer kan mee elke week naar de tetterende tiretten...gevuld met stof, fournituren en boekjes!
De andere koffers worden verloot onder de andere geinteresseerde tetterende tiretten door de onschuldige hand van mijn ventje natuurlijk.




Het is hier stil op de blog. maar niet achter de naaimachine,verschillende rokjes én zelfs een broek voor Seppe heb ik gemaakt maar het raakt maar niet geblogd.
De reden? Ons huis staat te koop en ik word ver zot...alé nog meer zullen sommige denken.
En onze plannen voor de nieuwbouw schieten ook goed op; bouwaanvraag binnen en nu vooral kiezen!
Maar ge zult er nog meer van horen het komende jaar, wees maar zeker.

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Leuke koffer, zo wil ik er ook wel eentje hebben;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. coole koffers, hou je taai bij al die bouw- en verhuisperikelen, je krijgt dat wel weer georganiseerd... alles op zn tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sleur mijn Brother in een zak van de delhaize mee. Ik ding met veel plezier mee naar deze stevige versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om een mede-Dendermondse aan te treffen in hippe-creatievelingenland! Naaien zit er bij nog niet in, haken en breien wel :) maar hier staat ook een naaimachien, ooit waag ik er me ook aan!
    Liefs jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Griet; ai griet...misschien was ik niet duidelijk ik heb ze live verloot onder te tetterende tiretten, die dan weer vonden dat "het dagelijks bestuur" dit verdiende én Jan heeft ze al live gaan afleveren...Sorry. Als Jan er nog een vindt laat ik je weten é!
    @jo x; leuk een dendermondse;) Altijd welkom bij de tiretten é, ge moogt altijd mailen. Je mag ook komen breien of haken hoor, er zijn er nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zou ik ook graag mee rondlopen zeg. Da's direct zo echt en hip he.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...