Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zaterdag 11 september 2010

...zoek de beestjes!

Ik ben in de naaiclub ondertussen al 2 weken bezig aan mijn nieuwe tas voor mee te nemen naar t werk.
Het project heeft ondertussen al een thema " Leen en de verstopte dieren.." Een preview;

Toen ik thuis kwam van de naaiclub viel ik pardoes bijna van mijn stoel van dit bericht. Zo lief! Allen daar heen en gaan maar eens rondsnuiteren op leuke blog van mamarina!

Verder ben ik druk bezig met enkele swaps, t komt in orde maar t begin van t schooljaar gooit wat roet in het eten.

1 opmerking:

  1. Dank je wel Leen, ondertussen ga ik op zoek naar die verstopte dieren, ik ben helemaal benieuwd naar je tas.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...