Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


zondag 4 juli 2010

Folk in Dendermonde, kom dat zien!




Hou je van Folk?
Wil je eens een festivalke doen met de kinderen?
Kom dan allemaal op zaterdag 31 juli naar M'eire Morough te dendermonde op het terrein aan het zwembad Olympos .
Mijne muziekman treedt er om 18 u met zijn folkgroep Celtic Roots! Vanaf 13 u zijn er reeds optredens, kinder animatie, etc.
De inkom is trouwens gratis.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet aan mijn give-away!
    Helaas ben ik na afgelopen zaterdag niet meer te vindenop marktjes in en ombij Salon de Provence. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat het veel te warm is voor marktjes en komt echt bijna geen mens op af zo warm is het hier.
    Waar ga je precies heen op vakantie?
    Ik ben je ook gaan volgen! Leuk.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij waren nog op vakantie. Maar wij zijn fan van folk

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...