Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


vrijdag 23 april 2010

Reizen om te leren of te groeien?











Frankrijk was zalig. Het deed zo'n deugd, cocoonen met ons 4. Nu zeggen we tegen elkaar " ze zijn gegroeid op reis", maar dat kan niet op een week zeker? Wij geloven het toch...Het deed pijn aan mijn hoofd om deze week terug te moeten nadenken " wat gaan we eten? wat moeten ze meenemen naar t school?"etc...want gans de week moest ik daar dus niet aan denken ( al zweer ik bij kamperen in de zomer een week hotel mag 1x)...we kregen er zelfs tapas om 17u, mmm...maar ik ga er over zwijgen want ik blijf er over bezig en we zijn nu al een week terug. Aja we gingen zelfs mountainbiken met een zalig zicht ( zee én bergen).
Aja 2) ik had mijn boeken van Lotta jansdoter mee om uit te pluizen op mijn gemakske s' avonds, het kriebelt om terug te naaien. Maar dat ging deze week nog niet zo bijster:(...door een gekneusde onderarm ( door stom toeval tegen de buggy gevallen).

1 opmerking:

  1. Hé... wat zie ik hier?! Die gamba's hebben wij ook gegeten en op die stoelen hebben wij ook gezeten :-)!
    Inderdaad een geweldige vakantie hè. En wel grappig wat je daar zegt over dat "groeien" van de kinderen. die van ons hebben zich daar te pletter gegeten (zeker 3 keer zo veel als thuis) en toen we thuiskwamen heb ik hen direct tegen de meetmuur gezet: 1,5 cm gegroeid! Maar vlak daarna zag ik wel dat ze hun schoenen nog aanhadden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...