Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


woensdag 31 maart 2010

Zomerse stoelen






Ziet ne keer...mooi é? Al zeg ik het zelf. En "handmade" door onze gasten op school. Oude stoelen geverfd in het wit en nadien bekleed met fleurige servietten.
Maar nog 2 probleemkes;
- zon, waar ben je?
- Ik wil ze graag als tuinstoelen, er staan al 4 laagjes glansvernis op, maar dat is niet voldoende voor buiten te overleven, heeft iemand tips??

Verder maakte ik dit pakje voor een kleine kabouter voor moeders voor moeders.
En er is een project lopende...2 auto zakken, want sorry studio 100 maar de plop-auto-zak is niet handig als je een zoon hebt die dol is op boeken! En ik wed dat deze véél leuker zullen zijn...oei ik mag hier niet te overmoedig worden, het resultaat volgt.

4 opmerkingen:

  1. Wat een stoelen! Kunstzinnig en mooi. Vooral die kindjes erop. Dat maakt het af.
    Hier schijnt de zon! Maar ze wordt wel afgewisseld door felle buien.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die stoelen, anders nog een laag of twee bootvernis erop doen en dan zullen ze er zeker tegen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die stoelen zijn knap! Hoe doe je dat, met servietten bekleden? Ik wil nl ook niet te veel geld uitgeven aan terrasstoelen en dacht er in de kringloop te gaan halen om te pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stoelen zijn zalig!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...