Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


donderdag 16 december 2010

De tetterende tiretten kleden GUSTAAF

Vorige maand (!) kregen we een vraagje van toneelgroep GUSTAAF ; "Willen jullie enkele accessoires maken voor onze komende productie?". We zeiden eerst "ja!" met 3 tetterende tiretten maar al gauw werd het een volledige tiret-kwartet opdracht, ferm!
We gingen op stoffenjacht, zochten patroontjes uit...voor mooie dingen hebben we veel ideeën maar al het " een beetje fout" moet zijn, is het niet zo simpel. Vorige woensdag tijdens de wekelijkse tiretten-avond was het nog eens alle hens aan dek, knippen, strijken, stikken...én zondag mocht ik het afmaken, met een-in-der-haast-gefabriceerd labeltje, want dan zou het nog "echter" lijken.
Dit weekend gaan we gezellig samen naar het toneelstuk kijken, het beloofd want hun vorige stukken waren zalig. Ze schrijven regisseren en spelen alles zelf, knap!
Wie graag dit weekend een leuk toneelstuk in kerststemming meepikt, er zijn nog enkele tickets!


Wil je ook een tetterende tiret worden? Altijd welkom in onze naaiclub!
We komen samen in een zaaltje in de sporthal van Sint-gillis Dendermonde, elke woensdag om 20u tot 23u.

ps. wat vinden jullie van mijn nieuwe "hoofding?"...tja ik heb een kerstshoppingske gedaan bij vermiljoen;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...