Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 26 oktober 2010

De Bernina-tafel


Deze tafel met naaimachine staat de wachten tot de madam eens plek maakt in haar naaikot. De bernina-naaimachine draait nog...maar nog niet naar behoren. Maar voorlopig gaat ze in een doos en ga ik mijn eigen singer erop zetten, mss jammer maar ik ben die singer zo gewend é.
Het is een vondst van op school trouwens;).
Na zoveel keren voorbijlopen, heb ik het lief gevraagd en voila ze is van mij, olé!

4 opmerkingen:

  1. Binnendoen voor onderhoud? Ik schat dat mijn Bernina ongeveer even oud is, en na een goed onderhoud werkt die terug super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik toch ook eens laten nakijken, volgens mij draait die daarna weer vlot! Tof, schatten van op school, misschien moet ik ook eens mijn connecties met de leerkrachten "snit en naad" aanhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee machines is altijd handig als er eentje het niet doet kan je alsnog verder :).

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...