Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


woensdag 9 juni 2010

Douche-tas...


Alles begint hier stillekes aan in teken te staan van het kamperen. Ik wou graag een grote toilettas, zodat mijn shampoo rechtop kan staan en er genoeg plaats is voor zijn vriendjes..conditioner, haarschuim, etc...Ik begon er impulsief aan, zo ben ik. En dit is het resultaat;

Tja...hij is hoog genoeg, niet breed genoeg en mss had het wel handig geweest dat er vakjes in waren...maar ze mag mee op verlof, maar er volgen nog andere versie's.


Momenteel kan ik niet wachten tot Stien wakker is én haar allereerste zelfgemaakte jurkje kan passen...


met liefs,

Leen

6 opmerkingen:

  1. Leuk! En lekker hoog. Wel handig dat er dan grote dingen in kunnen.

    Ik heb van die witte stippels op rood op mijn kommen, schort en ovenhandschoenen. Allemaal van de Xenox.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haal dat kleine prutske maar uit haar bed! Ben benieuwd naar jouw resultaat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook benieuwd naar het jurkje. Kan ik al wat wegdromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw handig die tas!! hoe maakte je die? wij gaan ook altijd kamperen.. en dat is inderdaad iets wat je altijd mist... wil ik ook dringend maken!! tips welkom!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...