Marleineke...zo werd ik wel eens door ons Moeke genoemd.
In het dagelijks leven is het Leen.
Leen die zot is van haar eigen "goesting" doen met kleurrijke stofjes!
Want mijn goesting doen....is t liefste wat ik doe!


dinsdag 16 augustus 2011

Bandwerk voor geboorte-bezoekjes




De geboortekaartjes stapelen zich hier op aan de kast.
Dat vraagt om leuke kleurrijke praktische kadootjes.
Maar ik vergrootte ze 1,5 keer voor een iets grotere versie  en 2 keer voor de grootste versie.
Voor onszelf maakte ik ook een paar, ideaal om speelgoed in op te bergen.




Ze werden gepersonaliseerd met flockfolie en kregen een bijpassen button. Van die button hoor je later nog meer.
Deze ging naar een klein achternichtje. Haar mama heeft de naai-microbe ook serieus te pakken.

1 opmerking:

  1. Het zakje is al meegeweest tot over de grens ;) Nog eens dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...